چه زود همه چیز . . .



دوبـاره حـیـف  ... آن نگاه کال من تمام شد
 
                               تـمـام لـحـظـه هـای بی مثال من تمام شد
 
مـن آن پـلـنـگ روسیاه چشم همچو ماه تو
 
                          کـه چشم خود تو بستی و هلال من تمام شد
 
رسـیـدنـم بـه تـو محال بود و حال من ولی
 
                                  رسـیـده ام ... تو رفتی و محال من تمام شد
 
بـرای بـا تـو بـودنـم بـهـانـه ام سؤال بود
 
                               ولـی دگـر بهانه چه ؟! ... سؤال من تمام شد  
 
فـقـط بـه فـکـر زنـدگی برای با تو بودنم
 
                                    بـیـا کـه فـکـر می کنم زوال من تمام شد
 
مـجـال مـن برای زندگی تو ایی پگاه عشق
 
                                    ولـی مـرا شـکـستی و مجـال من تمام شد
 
تو مثل واقعیتی برای من ، ولی چه سود ؟! ...
 
                                        مـن از خـودم پـریدم و خیال من تمام شد



*********

بسیار دلتنگم پائیز هشتاد و نه

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد